Paska juttu 💩
Varoitus! ⚠️ Tämä sisältö ei ole kaikille, jos et tykkää kakkajutuista, huono aspa kokemus menee tunteisiin tai pidät sivistyneestä kaunistelusta, siirry seuraavaan postaukseen. Tai blogiin.
Sinua on nyt varoitettu, tästä eteenpäin luet omalla vastuulla.
Tänään se tapahtui, ekaa kertaa aikuisiällä, jos ei muutamaa vatsatautia oteta lukuun. Kaikki alkoi siitä, että Maritalla on korona. Hän pyysi, että voinko hakea hänen tilaamat tuotteet Paavolan Jyskistä. Siellä oli -70% alet, joten voisin katsella itsekin. Kirppu nukahti viimeisillä metreillä autoon, olin varautunut ottamaan hänet uuteen hienoon kantoreppuumme, mutta jätin hänet autoon itkuhäluttimemme kanssa. Se näyttää lämpötilan, joten tiedän, ettei hänellä ole hätää. Olin käynyt vessassa ennen lähtöä ja silti tuntui olevan ilmaa vatsassa. Minulle laktoosivammaisena tämä ei ole mitään uutta, sen kanssa on vaan elettävä, että joskus on päästettävä höyryjä hallitusti ihmisten ilmoilla, koska jos yrität pidätellä, on lopputuloksena hiljainen tappaja tai äänekäs tappaja. Jos on paha vatsa, se tulee ulos. Suunnitelemme makuuhuoneiden vaihtoa päikseen, Kipinä muuttaa pienempään liskonsa kanssa ja minä ja Kirppu otetaan isompi huone. Katselin Jyskistä leikkimattoa, mikä oli tarjouksessa ja vaikutti pehmeältä ja helpolta pestä, kun tunsin, että nyt pitää laskea ilmaa ja näin tein. Virhe.
Kaikki elämää mullistavat kokemukset pitää jakaa ystävien kanssa, joten näin tekstasin päästyäni autoon minun, Johannan ja Natalien ryhmächattiin: "Se tunne kun asioit toisen puolesta jyskissä, luotat petolliseen pieruun huonolla menestyksellä ja kassalla on täysin haluton asiakaspalvelija ja harjottelija. Takana jono asiakkaita ja kiität Luojaa pitkästä paidasta"
Sain välittömästi sympatiaa 🤣 tai lähinnä naurua. Mutta oikeasti hirveä tilanne. Mietin mahdollisuuksiani karata, mutta se olisi tarkoittanut kotiin paluuta ja uutta reissua Jyskiin. Päätin, että matto saa jäädä (arseni tai universumi ehkä halusi kertoa, että ihan paska ostos) ja kiiruhdin kassalle. Siellä myyjä ja harjoittelija katselivat yhdessä tietokoneen ruutua ja eivät kiinnittäneet minuun mitään huomiota. Takaani alkoi jono kertyä ja mietin koska tulisi treenipöksyistä läpi ja yskäisin merkitsevävästi. Myyjä katsoi minua kun halpaa makkaraa ja olisi halunnut kysyä "mitä sinä siinä haluat". Kysyin ystävällisesti Maritan pakettia ja myyjä ei tehnyt elettäkään, vaan sanoi, ettei tiedä siitä mitään. Kerroin myyjän nimen, joka oli laittanut paketin sivuun ja harjottelija löysi tuotteet takaansa kaapista. Hän rupesi ottamaan hälyjä pois ja myyjä piippaili hitaasti tuotteita ja siinä minä seisoin paskat housuissa ja mietin kuinka väärässä ammatissa tämä myyjä on. Tosin tilanteesta päätellen, ehkä hänellä oli vain huono päivä. Myyjä ei ollut vielä edes rahastanut minua, kun hän tokaisi harjottelijalle "minun täytyy nyt mennä taakse selvittämään tämä jos meinaan lähteä tunnin päästä, pärjäätkö tässä" ei sillee ystävälliseen sävyyn, vaan kyllästyneeseen sävyyn. Sitten hän lähti hyvästelemättä. Takapuoleni oli ilmeisesti ennustanut myös asiakaspalvelutilanteen. Onkohan kontillani jotain sanomista illan lottonumeroihin? 🤔. Laitoin takakontista hätävarjelun liioitteluna jätesäkin istuimelle ja ajoin kotiin. Vahinko ei ollut niin iso kuin luulin, mutta meno jatkui kotona. Joko vika oli Siilimiehen keittämässä kahvissa (joka oli aika vahvaa) tai aamuisessa kaurajugurtissa. Joka tapauksessa päätin ottaa Imodiumia, ennen kuin lähdin viemään ostoksia Maritalle.
Haastan kaikkia asiakaspalvelussa toimivia miettimään, että vaikka itsellä olis rankka päivä, kun tilaus on mennyt väärin, niin asiakkaalla saattaa olla vielä rankempi päivä ja paskat housussa. Paska juttu, mutta tästä(kin) selvittiin. Yhtä kokemusta (jonka oisin voinut jättää kokematta) rikkaampana 💩
P.S. Kirppu täytti tänään 9kk.
Vauvauinnissa harjoitellaan jo kunnon sukelluksia veden alle 🐡
Kommentit
Lähetä kommentti